Let us be who we are


Fullt upptagen med att måla slottskulissen!

Nästan färdigt.

Här är lite bilder från igår då jag och vfugruppen (vi är 5 personer) målade kulisser som vi ska ha med i teatern om Dummerjöns som vi ska spela upp. Kanske någon som har läst eller hört talas om Dummerjöns? Den är skriven av Hc Andersen men vi har gjort en egen version av sagan som är lite roligare. De kulisser som vi målade var slottet där prinsessan bor (som ni ser på bilden), gården där de tre bröderna bor och även två olika versioner av trädgården, en före och en efterbild. Det ska bli roligt att spela upp den! På måndag ska vi repetera och även ha med de kläder som vi ska ha på oss. Jag ska spela en av bröderna som jag döpte till Eugene. Haha, vi skulle ta det första namnet som dök upp i huvudet och Eugene fick det bli! ;)



Idag hjälpte jag till en stund ute i trädgården där en hel del behöver göras! Dock är inte pyssla i trädgården min favoritsyssla men när det är såhär fint väder så kan det vara ganska kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0