Söndag!

Idag har det inte hänt alltför mycket, jag har varit lite söndagslat idag. Plockade upp lite bland alla papper som ligger här i rummet. Att jag aldrig lär mig! Men nu är det mesta insatt i pärmar osv så nu ser det lite finare ut.

Igår var det lite mer fart på mig i alla fall, det blev 20 årskalas för min kusin. Det blev massa mumsig mat, flygande Jacob faktiskt som jag inte ätit på evigheter men som jag varit dundersugen på ett par dagar nu. Sen så kommer jag dit och upptäcker att Matilda har varit lika sugen på den maträtten så att hon övertalat sina föräldrar att göra den. Haha, vi är allt lite lika vi två! Det blev lite allsång också - jag, matilda och min andra kusin Johan parkerade oss i hans rum. Han spelade gitarr (som han gör hundra gånger bättre än jag) och matilda och jag sjöng lite till. Trevligt! :)

Men nu ska jag snart gå och lägga mig. Imorgon blir det en lång dag, 9-16. Vi har introduktion imorgon om ett barnkulturprogram som vi ska göra. Det kommer nog bli roligt!



Lite duktig var jag i alla fall idag! Läste en del i denna boken som vi ska ha i ett litteraturseminarium om ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0