Underbart!

Äntligen helg efter en intensiv, men rolig vecka! Jag har lite bilder från veckan som jag hade tänkt lägga upp men det får vänta till imorgon eller på söndag.

Idag har jag jobbat hela dagen, hoppade in som vikarie på en förskola här i närheten där jag aldrig har varit innan. Roligt med en ny erfarenhet, fast jag kände mig lite borttappad i början eftersom jag inte varit där innan. Men sen flöt det på riktigt bra, jag älskar verkligen det här yrket. En stor bonus är att det är flera utav av de barnen som jag hade i somras (under sommarstängningen) som går på den här förskolan. Det var verkligen roligt att träffa dem igen! Dessutom var det en väldigt mysig äldre förskola :)

Den här helgen lär bli ganska lugn, det enda som är inplanerat är en shoppingtur med min syster imorgon. Fast jag ska inte shoppa utan ska endast vara smakråd och sen blir det nog en fika också. Tror det kommer bli en mysig dag. Fast det får gärna sluta att blåsa, annars lär vi väl inte få några kläder med oss hem! Haha.


Bild tagen av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0