Ur en bokälskares gömmor....






Som ni ser har jag samlat ihop en mängd med böcker, rättare sagt 52 stycken. Jag ska sälja på loppis snart med ett par kompisar så jag håller på att leta för fullt här hemma efter sånt som jag kan sälja. Jag var uppe på vinden igår och hittade ganska många böcker. Jag hade en intensiv bokperiod från 10 år och ett par år framåt. Och ja, här se ni en del av resultatet haha. Ganska många av böckerna handlar om hästar, jag hade en hästperiod och dessutom var jag med i en hästbokklubb. De här böckerna har jag inte sett på många år, de har legat i påsar på vinden.

Nu kanske de här böckerna kan förgylla någon annans liv! Jag har fortfarande en mängd med böcker kvar här hemma, men det är såna som jag vill spara eller som mina barn en gång ska få :) Såna där fina barnböcker som är svåra att hitta och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0