Long time no see

Det har blivit alldeles för dåligt med inlägg här på bloggen under sommaren. Det har helt enkelt blivit att jag har prioriterat annat :) Men jag har en del bilder som jag tänkte att jag skulle lägga upp, främst från Stockholm då jag var på besök där i 5 dagar. Hann se en hel del (och ta ganska många kort haha) så har en del att visa. Ska bara hitta lite motivation till att leta upp kamerasladdar och lägga in allt på datorn. Men det kommer!

                                                 

På tal om något helt annat så blev det ett impulsköp idag av en tvserie, Svärdet och spiran (8 avsnitt) som tydligen har gått på tv innan men som jag totalt missat. Har dock hört en hel del bra om den och nu sålde de ut den för 199 kr så ja, den är på väg hem till mig. Hoppas på att den är så bra och fängslande som jag har hört. 




Ikväll tänkte jag titta på den här filmen,blir en lugn kväll för jag har en hemsk huvudvärk som inte vill försvinna. En vän till mig älskade den här filmen och jag har redan sett de andra filmerna om Irene Huss så jag är ganska övertygad om att jag kommer gilla den här också. De andra är ju så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0