Att kunna skratta åt det efteråt


Idag var det gruppredovisning i basgruppen. Givetvis så lyckades det bli helt knasigt, vi var alla ganska kritiska efteråt. Och jag gjorde bort mig, i vissa situationer bör man inte vara impulsiv! Men även fast man helst vill att golvet ska öppna sig när man har gjort bort sig så har jag lärt mig att skratta åt det efteråt. För egentligen är det oftast inte så farligt, det kan istället bli en rolig historia som man kan skratta åt under lång tid därefter :)

Vi var i alla fall totalt fyra grupper som redovisade och jag blev väldigt imponerad över hur en del hade lagt upp sin redovisning. Riktigt bra! :) Under den sista redovisningen så fick vi måla till musik och utifrån den känsla som vi kände när vi hörde den. Kanske ska nämna att det är en estetisk kurs som jag går ^^







Efter att vi hade slutat så blev det en sväng till Willys och en fika med Samira :)


Nu ska det bli härligt med fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0