Dag 1 - En bild på dig själv, och 5 saker du gillar.



En nytagen bild på mig

1. Familj och vänner!
2. Hundar! Jag älskar dem och när jag har jobb och därmed pengar så ska jag definitivt ha en hund.
3. Vampire Diaries, jag är beroende av den serien.
4. Varma härliga strumpor på vintern.
5. Såna där dagar då allt verkar vara möjligt!

Då var den första dagen avklarad. Nu ska jag mysa ner mig i soffan framför tvn för att titta på Melodifestivalen. Dagen har varit ganska lugn, har umgåtts med en vän hela dagen. Blir dock en lugn kväll, mår inte alls särskilt bra. Mår illa, och har ont i huvudet. Hoppas att det inte är maginfluensa, jag hatar att få det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0