Dag 3 - 10 sanningar om dig själv.

Dags för dag tre!

1. Jag pluggar till förskollärare och är färdig i början på nästa år.
2. Jag gillar att fotografera så en dröm hade varit att ha en systemkamera.
3. Jag är väldigt positiv!
4. Och jag älskar barn, hade varit konstigt om jag inte gjort det eftersom jag faktiskt ska jobba med barn.
5. Jag har fobi för sprutor och blodprov..
6. ..och jag går inte till sjukhus om jag inte absolut måste.
7. Jag har läst varenda Harry Potter bok runt fyra gånger. Fast nu var det ett tag sen haha.
8. Jag är en riktigt tidsoptimist, jag kastar mig alltid (med några få undantag) ur sängen ca en halvtimme innan jag måste cykla till stationen.
9. Jag tränade friidrott när jag var yngre och har ett par priser här hemma. Inte från några större tävlingar men det är ändå roligt att ha.
10. Jag tycker inte alls om mjölk så jag dricker inte det överhuvudtaget.

Så, där har ni lite info om mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0