Dagens citat


"Vi förlorar en stor del av oss själva när vi försöker bli som andra".



Nu är hela datorn rensad från bilder. Jag la över alla bilder på två olika usbminnen så skulle det vara att det ena kraschar eller krånglar av någon anledning så finns bilderna på ett annat usb. Det skulle vara så hemskt om bilderna försvann!

Jag har även varit duktig och övat på spela gitarr. Eller spela och spela, det lät ganska förjävligt om jag ska vara helt ärlig. Jag siktade på att börja lite lätt, det som jag behöver öva på är att byta mellan olika ackord utan att avbryta spelandet. Just nu så tar det en halvminut mellan de olika ackorden och då blir det ju inget flyt i spelandet överhuvudtaget. Därför blev det Lilla snigel som bara har två ackord, A och E7. Men det gick väl sådär, i slutet kunde jag byta någorlunda. Men stackars familjen här hemma, att höra Lilla snigel i en hackig, konstig version runt 50 gånger är nog inte så vidare kul, haha. Men det är bara att fortsätta öva och öva så lär det väl sitta till slut.

Nu ska jag rensa digitalkameran så att jag kan ta med den imorgon till skolan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0