Dansglädje!


Idag har vi dansat hela dagen, eller ja från 12.30-15.00 rättare sagt. Och oj vad roligt det var! Vår ledare var utbildad danspedagog och även författare till en bok som vi hade för ett tag sen. Hon var riktigt bra och jag fick en hel del ideér som jag ska spara och ta fram och göra med barnen någon gång. Och sen fick jag en rejäl dos med motion också. Jag är fullt medveten om att jag inte har en elitidrottares kondition men lite bättre trodde jag nog att den var.. Haha, det blir tuffa puckar i sommar för då ska jag banne mig ut och börja springa igen. Jag är ganska noga med att ut och promenera och röra mig i dagsläget också men det får gärna bli lite mer!

Det blev en lunch och massa prat med Samira innan dansen också, trevligt! :)

Nu blir det plugg eftersom en skrivuppgift ska in imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0