Effektiv basgrupp - javisst!

Idag hade vi basgruppsträff då vi skulle göra klart power point och lägga upp redovisningen inför fredag. Och det här gick minsann super, effektivitet var ledordet för den här dagen! Dock var vi lite sega mot slutet men det var inte så konstigt eftersom klockan var runt tolv och då är man ganska hungrig. Eller man blir det när man äter frukost så tidigt.





Det blev middag direkt när jag kom hem, och nu är jag mätt och belåten! Satte mig framför tvn och tittade på det allra sista avsnittet av Medium under tiden jag åt.. Kändes mycket konstigt, jag och mamma har följt den här serien ända sen den började sändas på tv 2005 (eller inte riktigt, vi missade de första avsnitten men nästan) och nu är det slut. No more Medium.

Hur som helst, nu ska jag skriva färdigt arbetet som ska in idag.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0