Ett nytt liv

Tänkt vad fantastiskt det är egentligen att ge liv åt ett nytt litet liv. Att bära fram ett litet barn inom sig. Jag tycker det är så oerhört fint, det där med att vara gravid. Upptäckte precis idag att det är en gammal klasskompis som ska ha barn snart. Blir så glad för deras skull, och samtidigt kan man ju inte låta bli att tänka framåt. När jag själv ska ha barn. Dock inte nu haha, vill helst jobba ett par år först. Dock hade jag inte kunnat göra abort om det skulle ske tidigare än tänkt. Då hade jag behållt det. Jag har alltid velat ha barn och det ska bli så roligt när det sker! :) Givetvis är det ingen dans på rosor, men jag är övertygad om allt det fina som man får tillbaka och upplever överväger det där som kan vara lite jobbigt. Att ge och få kärlek är något väldigt fint!

Nog om det, nu ska jag gå bort till affären och köpa något gott som jag kan ha till middag. Får se vad det blir, antagligen kommer jag väl ut därifrån med mer än vad jag skulle ha. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0