In the club


Igår var det då dags för melodifestivalen igen. Jag kan aldrig låta bli att titta på det, trots att jag till viss del är ganska trött på det. Den enda låten som egentligen stack ut och som jag fortfarande går runt och nynnar på, det är Dannys In the club. Den vill jag dansa till en varm sommarnatt på någon klubb, eller stå och dansa till en varm sommarnatt med en fruktig drink i handen. Danny är egentligen riktigt bra, det är ganska ofta som han kommer med bra hitlåtar. Jag och syster såg han och de andra killarna i EMD live förrförra sommaren. De var riktigt bra live!

Haha, egentligen är min musiksmak ganska rolig, den är så blandad. Allt från Rasmus Seebach, Europe, Nordman, Hoffmaestro, Three Days Grace till Volbeat och Melissa Horn. Men det finns så mycket musik som är bra!

Nu ska jag ägna lite tid till att flytta över en hel del (!!) bilder till ett usb-minne. Vi ska formatera om datorn eftersom den är otroligt seg förtillfället, och antagligen har fått något virus. Och alla mina bilder vill jag inte mista, det finns så många minnen som är kopplade till en del bilder.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0