Livets allvar kräver humor och optimism


Idag var jag egentligen ledig hela dagen men jag tog ändå tåget till högskolan för att göra färdigt en bilduppgift. Nu är den färdig i alla fall och det känns skönt! :) Fick träffa en klasskompis söta lilla dotter också. Roligt att hon följde med.


Har lite att fixa med nu men inte mycket motivation till det. Hade tänkt plugga lite, och öva lite på gitarren. Blir ju galen på alla ackord men det ska gå, bara att öva och öva! Tur att min syster spelar gitarr och jag kan låna den om jag vill öva. Det är alltid lättare att lära sig något om man har tillgång till det hemma. En annan sak som även behöver fixas idag är att jag ska leta upp lite skolböcker som en tjej ska låna av mig.


Och en sak som jag alldeles har glömt bort,
jag skulle ju lägga upp bild + handling om två böcker som jag köpte för ett tag sen. Det har inget riktigt blivit av men det ska komma upp här snart. Jag har läst ut den ena boken så det blir även en liten recension på den. Den andra boken har jag börjat på men den är ganska tung att läsa eftersom det är en självbiografi och en ganska hemsk sådan. Därför fixar i alla fall bara jag att läsa lite i sänder, det blir lite för mycket annars. Det är inte ofta som jag läser självbiografier eftersom jag oftast tar väldigt illa vid mig och kan gå runt och tänka på det ganska länge. Men de här böckerna ville jag verkligen läsa! 

Nehe, kanske dags att få något gjort?


Over and out.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0