Plugg i mängder!


Idag ska dagen ägnas till att plugga. Egentligen hade jag tänkt skriva klart det där arbetet igår. Men såklart så sitter man (som vanligt) samma dag som det ska lämnas in. Jag ska bli bättre på det där, dock har jag sagt det många gånger nu och det blir aldrig bättre. Motivationen och inspirationen kommer först när jag inte har mycket tid kvar. Jag läste en väldigt sann sak för ett bra tag sen. En del personer börjar på arbeten långt i förväg och så skriver de lite då och då. Medan andra går runt och funderar på sitt arbete och "skriver det i huvudet". Sen lite innan det ska lämnas in så sätter de sig och skriver ner arbetet som de har i huvudet. Jag har insett att jag tillhör kategori två. Men arbetena blir alltid färdiga i tid så det är ju ett plus i varje fall!

Nu hade jag tänkt att jag skulle ta en paus och äta middag. Sen ska jag skriva färdigt arbetet och skicka in det. Men tro inte att det är slut för det. Därefter ska jag begrava näsan i ett antal böcker som ska vara färdiglästa på fredag då vi har ännu ett litteraturseminarium. Visst låter det som en trevlig tisdag? 



                        
Bild från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0