Söndag


Det har varit en härlig söndag! Det började med en härlig, välbehövlig sovmorgon och därefter tog jag en dusch innan jag cyklade till denise. Vi fikade, tittade på film (haha, kommer inte ens ihåg vad den hette!) och umgicks med hennes lilla dotter som är helt underbart söt och hur go som helst! Det blev även en hel del prat om sommaren, och vi gick igenom i princip alla tjejkläder som fanns på H&M's hemsida. Det finns så mycket snyggt och somrigt som jag vill ha att det finns risk för ekonomisk kris för min del. Haha.

Kvällen har även avslutats med Solsidan, och sen ett inspelat avsnitt av Vampire Diaries. Jag tokälskar den serien, den är så sjukt bra! Någon annan här som också följer den serien?

Och på tal om något helt annat, troligen kommer dag 2-inlägget från den där listan upp imorgon eller på tisdag!

Nu blir det snart sängen, för imorgon är det skola igen. Men det blir nog en riktigt rolig dag, vi ska dansa! Dock börjar vi inte förrän halv ett men jag ska ta ett tidigare tåg och möta upp Samira för middag och prat :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0