The return of the computer


Nu är datorn hemma igen! Härligt, hoppas nu att den funkar bättre än innan. Men redan nu så måste jag säg att jag märker en förbättring. Det går mycket snabbare men det tråkiga nu är ju att återinstallera alla program osv. Och lägga över alla bilder från usb-minnen (även fast det såklart inte är så jobbigt men det ska göras).

Jag har även tänkt att vara lite duktigare med bloggen, göra den lite roligare med mer bilder och (förhoppningsvis) roligare uppdateringar. Tyvärr har det ju blivit ganska dåligt med bilder pga av att datorn har stängt ner hela internet varenda gång jag har försökt. Men nu ska det bli bättre! :)


Bild hämtad från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0