A neverending story


Jag hatar att vara förkyld. Särskilt sådär nyförkyld då näsan är som ett vattenfall som aldrig tycks ta slut och när överläppen ser ut som om den just har fått en spruta som gör att den helt plötsligt ser 10ggr större ut. Jag vetifasen var den här förkylningen har kommit ifrån men jag hoppas att den försvinner snart. Tyvärr känns det just nu som om det är en envis jäkel men hoppet är det sista som överger en. När den nya kursen börjar vill jag vara frisk!

Bara en nyfiken fråga. Hur mycket snor producerar man egentligen? Jag har hört något om 1dl, men just nu känns det mer som 38 liter eller möjligtvis som 38,5.

Dagen har i alla fall spenderats i tvsoffan - givetvis utrustad med fleecefilt, näsdukar och halstabletter. Kan även upplysa er om att det inte gick så bra för svenskarna i Tour de ski. Om det nu var någon som undrade. Jag har givetvis koll på läget, sjuk som jag är.

Imorgon SKA jag plugga, hade egentligen tänkt göra det idag men jag får ta det imorgon istället. Har inte alls haft någon ork till det idag. Men imorgon får det allt bli plugg vare sig orken infinner sig eller inte. För på tisdag är det examination. Förhoppningsvis mår jag lite bättre då.

Skönt, nu har jag fått klaga lite. Men för att se på det positivt - jag har hellre en massa förkylningar än maginfluensa!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0