Fredagsmys!


Idag var det den sista examinationen för den här kursen, och jag måste säg att det känns så skönt att vara färdig med den här kursen och terminen. Nu är det nya tag som gäller, fast inte förrän den 25e. Vi är lediga ända fram tills dess och det känns faktiskt ganska skönt. Min förkylning vill fortfarande inte riktigt försvinna. Är täppt i näsan och hostar ännu, och nu börjar halsen att göra ont igen. Jag ska försöka att ta det lite lugnt ett par dagar så går det förhoppningsvis över!

Det blev förresten rejält med fredagsmys ikväll. Vi kollade på Let's dance och därefter kollade jag och pappa på filmen Max Manus. Den gick på ettan och jag har velat se den ett längre tag men det har aldrig blivit av. Det är en sann historia som handlar om en norsk krigshjälte som saboterade för tyskarna under andra världskriget. Den var riktigt bra, dock var det lite svårt att hänga med ibland då det ofta var snabba byten av miljöer. Men helt klart värd att se på! :)

Nu blir det minsann sängen för min del, klockan har alltid en tendens till att springa iväg alldeles för fort om kvällarna.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0