Give me!




Jag längtar till våren och sommaren! Jag hittar ju hur många fina kläder som helst. Haha, min plånbok lär få det tufft! Kläderna på bilden kommer alla från H&M. Shortsen måste jag helt enkelt ha, skorna har jag varit sugen på ett bra tag. Sen är det ju de där härliga mönstrade byxorna (som dock syns lite dåligt på bilden). Jag älskar dem, samtidigt är jag lite rädd för att jag inte kommer att se klok ut i dem. Men med ett sånt där vitt linne som på bilden så lär det nog bli ganska snyggt.
Får fundera lite på det där. Sen finns det ju en hel del annat som det är bud på att köpa hos H&M men en del av det fanns inte på deras sida på internet utan bara i katalogen. Här fick ni ett litet smakprov i alla fall! =)

Och tänka sig, datorn har tydligen bestämt sig för att det är okej att visa bilder på bloggen igen! Det tackar vi allra ödmjukast för!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0