Inför skolstarten

Jag sitter och köper lite böcker inför den nya kursen som börjar på tisdag. En del böcker är tyvärr ganska dyra, tur att biblioteket finns då så att man kan låna och se om det är något att ha! Köper dock inte alla böcker nu direkt, utan bara de som jag vet är sådana som jag kommer använda oavsett om vi använder dem i kursen. Får se vad lärarna säger på introduktionen, kan ju vara någon bok som inte ska användas.

Det ska i alla fall bli väldigt roligt att börja något nytt. Jag börjar bli lite rastlös här hemma, vill börja igen! :)

Kram!





Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Tack! :)

2011-01-23 @ 17:30:05
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0