Lördag


Idag har dagen mest ägnats åt att städa upp här hemma. Det har varit alldeles för stökigt i mitt rum ett tag nu men jag har inte riktigt orkat att ta tag i det. Men nu är jag minsann igång!

En annan liten rolig nyhet är att vi har köpt en alldeles ny, fin (stor!!) datorskärm. Den är så fin, en stor svart från acer. Det behövdes verkligen för vår gamla datorskärm höll på att lägga av, färgen (och bilden överhuvudtaget) försvann ibland. Och då fick man sitta och slå på sidan av skärmen hela tiden tills färgen/bilden kom tillbaka. Det är tummen upp på sånt om man vill få ut lite ilska men jag kan lova er att det blir riktigt jobbigt i längden. En ny datorkskärm var verkligen efterlängtad! :)

Nu ska vi snart äta pitabröd här hemma, perfekt lördagsmat! Sen blir det nog en lugn lördag med Fångarna på fortet på tv.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0