Måndag


Det har varit en riktig "mysa-i-soffan-och-göra-så-lite-som-möjligt"-dag den här måndagen! Det passade mig alldeles utmärkt måste jag säg. Det blev lite mys framför tvn ikväll också då en ny säsong av Familjen Annorlunda började. Det var så roligt att se det programmet igen, och direkt därefter började Spårlöst så det såg jag också. Någon som förresten följde Solsidan när det gick? Det börjar snart igen, tror det var den 16 januari om jag inte minns helt fel.

Imorgon bör (eller ska) jag åka in till stan för att köpa en födelsedagspresent till pappa. Han fyller nämligen år på onsdag, och sen är det inte länge tills min farfar fyller år, rättare sagt på fredag.


Och förresten, har ni inte testat Felix's potatisgratäng så gör det genast, ni kommer icke ångra er!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0