Måndagsplugg


Idag har jag ägnat större delen av dagen till att läsa igenom alla arbeten tills examinationen imorgon. Vi har i par skrivit ett varsitt case (fall) som vi därefter har analyserat. Imorgon kommer vi att kommentera varandras arbeten. Alla har fått tre arbeten som de ska kommentera. Det var lite roligt att läsa casen för alla hade verkligen uppfattat anvisningarna på helt olika vis. Därför fick ju jag som läsare ställa om mig varenda gång jag skulle läsa ett nytt arbete. Men nu är i alla fall alla kommentarer skrivna och det känns riktigt skönt att ha det gjort. Det blev lite i sista minuten men det fick bli så. Så lång tid tar det ju inte egentligen att kommentera någon annans arbete, om det nu inte gäller kommentarer på en b-uppsats förstås. 

Nu ska jag bara koppla av och försöka ladda upp med energi tills imorgon. Ikväll blir det Familjen Annorlunda, och antagligen Spårlöst efter det. 

Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0