Omotiverad


Dagen ska ägnas åt plugg idag i och med att det är examination imorgon men åh vad jag inte är motiverad till att göra det här. Men det börjar gå åt rätt håll nu i alla fall. Analysen av vfumålen är helt klar, ska bara läsa igenom den och se så att det inte är något jag behöver ändra eller lägga till. Sen är själva filmanalysen halvfärdig. Jag har skrivit klart allt om själva temat och just nu sitter jag och skriver på själva analysen av det valda filmklippet. Men jag tar pauser hela tiden haha, men det ska bli klart idag. Tänkte ta och äta middag om en stund och sen skriva klart det här.

Jag ser verkligen fram emot att börja den nya kursen som börjar den 25e. Det ska bli roligt att påbörja något nytt och jag har hört att den här kursen ska vara bra. Men först måste det här bli klart så det är väl bara att fortsätta antar jag.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0