Onsdag


Haha, vilka roliga rubriker jag lyckas komma på. Har inte så bra fantasi just nu.

I alla fall så har dagen ägnats åt att plugga. Tråkigt men sant. Jag håller på att förbereda mig inför fredagens examination. Just nu så vill jag bara ha det gjort, är så trött på den här terminen nu. Jag är mycket mer sugen på att börja nästa kurs, den verkar vara väldigt rolig!

Vill ni veta en otroligt irriterande sak som hände mig idag? Jag skulle rensa lite i inkorgen för sms i min mobil (som vanligt så rensar jag inte så ofta så den blir full ganska fort). Tror ni inte att jag lyckas radera ett sånt där sms som man verkligen inte inte inte vill radera? Ett sånt där riktigt fint sms som man vill spara i all evighet. Ett sånt sms lyckades jag såklart radera. Åh, blev så arg på mig själv!! Men gjort är gjort. Hade så gärna velat ha det kvar men nu så är det ju såklart borta.

Nu ska jag ta och plugga lite till och sen hade jag tänkt kolla på det sista avsnittet av en serie som (roligt nog) heter Emma. Går på tvåan och är baserad på Jane Austens bok, med samma namn.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0