Onsdag


Sitter här invirad i en mysig fleecefilt och börjar känna den där krypande känslan i halsen som varnar om att en förkylning är på gång. Attans också, jag är inte alls sugen på att bli sjuk. Får hoppas på att det går över, gärna fort. Gärna nu med en gång.

Annars har dagen varit hyfsat lugn. Sov alldeles för länge, eller längre än vad jag hade tänkt mig i alla fall. Att det alltid blir så när man tänker gå upp i tid och hinna med lite saker. Givetvis så försover man sig (och oftast hör man inte alarmet alls, eller så stänger man omedvetet av det..)

Pappa fyller förresten år idag!
Vi firade det med middag på en Kinaresturang i stan. Det var riktigt gott! Eftersom jag älskar cashewnötter så blev det kyckling med cashewnötter och till det så blev det nudlar. Jag har aldrig gillat jasminris som annars är det som man brukar få till, så jag väljer hellre nudlar. Vi tog efterrätt också, blev glass med chokladsås.





......fan också, nu börjar hostan komma (en sån där jobbig torrhosta). Det är nog bara att säga hej till förkylningen! (hoppas hoppas att det är en 24 timmars grej!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0