Filmkväll med vänner

Det var ett tag sen jag skrev här. Det har hunnit hända en del sen sist. Jag har bland annat hunnit med ett möte på den förskolan där jag ska jobba i sommar (fyra veckor). Först var det som sagt ett möte där rektorn och all personal som ska arbeta på förskolan var med. En del personer kände jag igen, men det var även många nya ansikten. Efter genomgång av schema, rutiner osv så gick vi alla till den avdelningen där vi skulle arbeta. Då blev det lite fika och så fick vi lära känna varandra. En stund senare var det dags för öppet hus där barn och föräldrar kom och hälsade på. Mysigt att träffa alla barn! Det känns som att det kommer bli bra det här, tjejerna jag ska jobba med verkar kanon och schemat var helt okej.

Ikväll blir det en filmkväll med vänner. De ska hämta upp mig lite senare ikväll. Det ska bli roligt! Hoppas att filmerna som vi ska se är bra, ibland lyckas man ju få tag på de där som rent ut sagt usla.


  
Den här filmen ska vi i alla fall se. Hoppas att den är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0