Long time no see

Det var ett tag sen jag var här inne och uppdaterade. Jag har hunnit börja på sommarjobbet, det blev fyra veckor på en förskola här i närheten med start denna veckan. Det har varit fullt upp men jag trivs verkligen, det är en underbart mysig barngrupp! Förra helgen var jag dessutom hos Emma i Åhus. Vi var ett par tjejer, rättare sagt basgruppen från skolan, som hade en gemensam avslutning. Det blev god mat ute på hennes altan/balkong, fint väder, mycket skratt, charader, kubb, musik, singstar och en liten utgång! Och härligt sällskap, det får inte glömmas :) Måste göras om! Jag sov över hos Samira eftersom jag har en bit att ta mig hem. Att krångla med tåg på kvällen är inte så roligt. Tusen tack än en gång! Söndagen ägnades åt att titta på tv, vi började titta på en realityserie där de hjälpte olika par som väntade barn och där pappan hade svårt att ta sig ur sitt gamla liv och påbörja ett nytt. Det var marathon så vi satt där ett bra tag. Perfekt att göra dagen efter en fest :)

Och på tal om något helt annat, igår var jag på bio och såg den allra sista Harry Potter filmen. Känns konstigt att det var den allra sista. Men kan verkligen rekommendera den, fullt fart från början till slut. Dessutom bra skådespelare! Se den!

Nu ska jag kollapsa i soffan här hemma, jag är så trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0