Loppis



Idag blev det loppis tillsammans med familjen och farmor. Det var flera år sedan jag var där och jag hade nästan glömt bort hur mycket folk det brukar komma dit. Vi var där drygt 40 minuter innan de ens skulle öppna och ändå var det fullt med folk där redan. Men en del böcker fick följa med mig hem i alla fall, det är ganska smart att leta efter böcker på loppis. Man lyckas nästan alltid hitta bra böcker ganska billigt. Egentligen så hade jag inte tänkt köpa så många men jag kunde inte låta bli. Speciellt inte när jag hittade fyra böcker av Margaret Pemberton som är en av mina favoritförfattare. Den fjärde boken av Diana Gabaldon (Trummornas dån) fick också följa med hem. Egentligen har jag inte kommit så långt i serien, jag är bara på bok 2 än så länge. Men jag fick den för bara 20 kr så det var helt klart värt det :) Alla böckerna på bilden fick jag för ungefär 120 kr, mindre än vad en bok kostar i en bokaffär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0