Söndag


Ni vet den där filmen som jag och ett par vänner skulle se? Den jag skrev om i förra inlägget. Ett gott råd, se den inte. Det var den konstigaste och mest osammanhängande filmen jag någonsin sett. Det var som om den som gjorde filmen försökte trycka in så mycket som möjligt i filmen vilket gjorde att man blev väldigt förvirrad. När eftertexterna rullade så fattade ingen av oss vad filmen gick ut på eller hur historien hängde ihop. Det var alltså ett riktigt bottennapp!

Lördagen (igår alltså) blev väldigt rolig och spontan. Min kusin Matilda ringde på fredagkvällen och frågade om jag hade lust att följa med till Malmö dagen efter. Haha, det är nog bara min kusin som ringer på kvällen och frågar om vi ska sticka iväg till Malmö dagen efter. Men hon är världens bästa! Hursomhelst så tog jag tåget halv nio och jag var så trött eftersom jag kom hem ganska sent från filmkvällen på fredagen. Men vi hade det riktigt roligt. Det blev en lång shoppingdag, dock så köpte jag inte så mycket. En stickad tröja och en bh följde med mig hem.

Idag har jag bara tagit det lugnt. Jag gick ut och satte mig på altanen under förmiddagen och pluggade körkortsteori. Det var mycket svalare där än vad det var inomhus.



Här får ni en liten smygtitt på min nya tröja som jag köpte i Malmö. Den är jättemysig att ha på sig. Lägger upp en bättre bild på den en annan dag! Det blev även ett svalkande bad idag, det behövdes! Det har varit så kvavt i ett par dagar. 

Imorgon blir det antagligen en sväng in till stan och sen ska jag träffa Denise, Rebecca och hennes lilla son :)

                                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0