Bildregn!





Bilder från den sista examinationen i denna kursen ("Barns estetiska språk"). Här är lite bilder på vad en del av de andra i klassen valde att göra (detta är långt ifrån alla bilder). Alla hade verkligen varit kreativa och valde att på olika vis visa vad de har lärt sig under kursens gång, vad de tar med sig, vad de fastnade för och vad estetik är för dem. Det fanns alltifrån film till fotoalbum.


För ett par dagar sen var jag på loppis/marknad och det var riktigt fint väder.


Och det är egentligen det jag har gjort mest under de senaste dagarna... njutit av det fina vädret!


En dag när jag skulle köpa glass så såg jag de här två små kompisarna som gick runt på bryggan.


Jag har även ätit middag på ett väldigt mysigt ställe i Skåne när jag och familjen var där. Här hade jag kunnat äta fler gånger, maten var riktigt god och stämningen och atmosfären var perfekt!


Och så har jag ju träffat vänner! :) Här är en bild från Abbes altan.


Lite bilder från de senaste dagarna! Igår avslutades den här terminen och nu har jag sommarlov fram till v.28 då jag börjar sommarjobba på en förskola här i stan. Kanske blir att jag blir inringd lite innan dess också på andra förskolor här i närheten. Vi får se, jag ska i alla fall njuta av att vara ledig!

Igår tillbringades kvällen på Sweden Rock tillsammans med vänner, vilket inte alls var bestämt sen tidigare utan det blev ett spontanbesök. Mötte även upp min kusin och Elin - var ett tag sen jag träffade dem så det var roligt!
Dock var det lite tråkigt att bara gå runt där, det fanns inte alltför mycket att göra. Festivalen sätter igång mer på allvar idag. Tyvärr kom vi ju inte in på området där alla scener är pga att vi inte hade band/biljett men äsch..det gjorde inte så mycket. Det är inte riktigt min typ av festival :) Hoppas de som är där och campar har roligt i alla fall!

Nu ska jag fixa lite här hemma hade jag tänkt!

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0