Midsommar

Midsommarfirandet blev väldigt lugnt i år. Men jag är fullt nöjd i alla fall, är man med folk man tycker om och har roligt med så blir det toppen i alla fall :) Större delen av dagen spenderades med familjen. Det blev traditionell midsommarmat (jag blev dundermätt!), en cykeltur till ett närliggande midsommarfirande och sen jordgubbar med glass! Mums. Framåt kvällen blev jag upphämtad av vänner. Det blev filmtittande, godis (i massor, haha), barndomsminnen, bland annat disneylåtar, och en hel del skratt!

Idag har det varit ganska lugnt. Imorgon står dock en långpromenad med familjen på schemat. Vi hade tänkt ta med mina kusiners hundar som farmor och farfar passar för tillfället. Blir att göra en pastasallad som vi ska ta med. Jag hoppas verkligen att det blir fint väder!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0