Skogspromenader!


Igår var jag ute och gick en lång skön promenad med familjen. Vi åkte upp till ett naturområde som ligger ganska nära oss där man kan välja olika "slingor" att gå. Det finns te x 4, 5 och 8 km. Vi tog 8 km idag för vädret var riktigt skönt och vi hade även gjort en pastasallad att ta med. Mina kusiners hundar, som farmor och farfar för tillfället passar, fick även följa med. Att gå långpromenader med hundar är riktigt mysigt så jag är glad att vi tog de med oss.


Platsen där vi valde att stanna och äta var så fin! Guna tyckte det var riktigt skönt att pusta ut lite.


Vi stannade även och fikade i slutet av rundan. Lilla Axa var så söt och hoppade självmant upp brevid mig när vi skulle fika. Hon satt så under hela fikastunden, tätt intill. Mys! :)

Nu ska jag sätta mig en stund framför tvn och titta på Teen mom 2.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0