Sommar!


Jag har precis kommit hem från en dag med Denise, Abbe och Emil. Vi grillade, tittade på en film (som dock var ganska långtråkig..), lyssnade på musik och satt ute i det fina vädret!


Abbe och Emil kämpade på med gräsklipparna. Det var ganska skoj att titta på för gräsklipparna la av hela tiden :P Men de var duktiga som kämpade på i alla fall!


Denise och jag tog det ganska lugnt under tiden som de jobbade, vi ansvarade för grillen istället. Inte lika slitsamt arbete ;)



När man var yngre så tog man minsann en massa bilder på sig själv (och oftast var det på toaletten)
men nu blir det inte alls så ofta. Haha, jag antar att man har kommit ifrån det. Men här har ni i alla fall en "färsk" bild på mig, tagen idag! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0