"What are words if you really don't mean them"

Kanske är det någon mer än jag som totalt har lyckats missa den här fina låten? I så fall rekommenderar jag er att lyssna på den här låten. Jag hade hört talas om den här killen tidigare då han var med i American Idol. Jag kommer tydligt ihåg hans audition då han berättade om sin fästmö. Han friade till henne men de bestämde sig för att vänta i två år innan de skulle gifta sig. Två månader innan bröllopet, när han hade fullt upp med att skriva sina löften, så råkar hans flickvän ut för en bilolycka och blir hjärnskadad. Livet ändras totalt men trots det så stannade Chris kvar vid sin flickväns sida. Nu tar han och hennes mamma hand om henne och den här låten handlar om deras kärlek. För som han både sjunger (i låten) och säger i intervjun i American Idol; "Cuz what kind of guy would I be if I was to leave when you need me most?".

Lyssna, lyssna, lyssna! (men var beredd på att er mascara lär förstöras totalt)
Skriv gärna en kommentar om vad ni tyckte!





Och här är hans audition till American Idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0