-

Idag blev det en filmkväll tillsammans med ett par vänner. Trevligt, dock var det inte någon vidare bra film som vi såg. Men där vi hyrde filmen så sålde de ut en massa bra filmer för endast 19kr styck! Ett stort plus! :)

De här två filmerna fick följa med mig hem, jag kunde inte låta bli.


Valentine's day som jag har velat se ett bra tag men det har aldrig blivit av.



Brothers, en film som jag aldrig har hört talas om men som verkar väldigt bra
(och sen är det ju ett stort plus att snyggingen Jake Gyllenhaal är med, haha).
Handling: "Soldaten Sam lämnar sin fru Grace och deras barn för att åka till kriget i Afghanistan. 
När sedan Grace får besked om att Sam har omkommit i strid  så får Tommy, Sams strulige yngre bror, en större roll i familjens liv. Oväntat börjar känslor uppstå emellan Tommy och Grace, men en dag kommer Sam hem igen.." Filmen var nominerad till två Golden Globe.

Kanske det blir att jag ser en av filmerna imorgon, för jag är ledig hela dagen.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0