Att glädjas åt det lilla


Idag har det varit en ganska lång dag, från 9-15. Hela dagen hade vi dessutom pedagogiskt drama, och då använder man hela kroppen och alla sinnen. Därmed så blir man ganska slut i huvudet, eller jag blir det i alla fall. Men roligt är det, fast jag kan inte påstå att det här var den dagen som jag var mest motiverad. Men ibland har man såna dagar!

Upptäckte dock en sak som gjorde mig väldigt glad idag. Troligen kommer allt fixa sig med Stockholmsresan som är planerad!

Dessutom har jag (och alla andra som ska läsa Au3 nästa termin) fått ett mejl om att det snart är dags att välja kurs plus ämne och den man skriva examensarbetet med! Det ska bli roligt att sätta igång med det, jag tyckte det var så roligt att skriva b-uppsatsen förrförra terminen. Jobbigt och krävande givetvis, men det blir även mycket skratt och härliga ögonblick då man känner att detta går kanonbra och allt bara flyter på. Och det känns som att jag har en bra skrivarkompis också, det här kommer gå bra! :)

Nu ska jag fortsätta att fixa lite här hemma, imorgon ska jag hjälpa en kompis att flytta.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0