Bloggtips!


Jag hittade en alldeles underbar blogg fylld med massa fina teckningar och tips på hur man kan bli bättre på att teckna. Den här bloggen kommer jag garanterat att titta in på då och då. Jag blir själv riktigt sugen på att börja teckna igen. Jag har målat och tecknat lite av och till under flera år men har inte haft så mycket motivation på ett bra tag. Men nu tror jag banne mig att jag ska sätta mig ner en dag och se vad det blir av det. Dock är jag långt (!!) ifrån lika bra som den här tjejen, som även har en riktigt fin ögonfärg. HÄR hittar ni bloggen!

Nu ska jag mysa ner mig i sängen och fortsätta att läsa i en bok som jag har fått låna av Samira. Än så länge är den riktigt bra! 




Kommentarer
Postat av: emma

Ja visst är de fina.. den bloggen är jättebra! Hon är sjukt duktig!

2011-03-20 @ 18:18:10
URL: http://ilovelove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0