Dag 6 - Berätta lite om ditt liv.


Jag föddes för snart 22 år sedan i en liten stad i Blekinge. Jag växte upp i ett gult hus med min pappa, mamma och lillasyster. Jag var inte så blyg när jag var liten utan jag pratade med de flesta som bodde här i området. Det var även en del kompisar som bodde i närheten som jag brukade leka med, ibland blev det dunkgömme på kvällarna. När jag var liten så hade jag och min syster två små hamstrar (Pia och Pelle, väldigt ovanliga namn haha). Ett par år senare så bestämde jag mig för att jag ville ha en kanin och sparade därför i flera månader ihop pengar. En söt svart-vit dvärgvädur som fick heta Fia (även det ett väldigt ovanligt namn!) flyttade hem till oss.

  
Skulle tro att jag är ungefär 3 år här. 


Fia på en av sina favoritplatser, dvs under vår kökssoffa. Hon älskade att ligga där och mysa!  

På gymnasiet valde jag att gå på Barn och fritidsprogrammet, något som jag aldrig har ångrat. Jag trivdes väldigt bra! År 2008 tog jag studenten (ett härligt minne!) och jag bestämde mig för att plugga vidare direkt efter gymnasiet. Jag visste redan att jag ville utbilda mig till förskollärare och för mig passade det bäst att göra det direkt. Just nu så pluggar jag fortfarande men i början på nästa år så är jag färdigutbildad!  

Så, det var lite ur mitt liv! :)

Kommentarer
Postat av: samira

Åh vad söt du var:):)

2011-03-18 @ 08:09:42
URL: http://dittlivdittval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0