Dag 8 - Ditt favorit klädesplagg just nu.




En skinnjacka var det som fick följa med mig hem idag, totalt oplanerat - det var ett riktigt spontanköp men oj vad nöjd jag är! Det var den sista skinnjackan som de hade kvar i affären, och som tur var så var det i min storlek. Jag har letat efter en skinnjacka väldigt länge. Antingen har jag hittat en som jag velat ha men då har jag inte haft råd eller så har det varit tvärtom, jag har haft råd men inte hittat någon som jag har gillat. Men nu gick det minsann ihop sig, dock får jag leva väldigt snålt denna månaden (tyvärr är ju inte en skinnjacka den enda utgiften som man har..) men det är verkligen värt det!

Tyckte därför att den passade in under denna dagen, för just nu så är den här mitt favoritplagg! Dock gör inte bilderna den alls någon rättvisa, den är mycket finare i verkligheten! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0