Förberedning inför redovisning


Idag hade vi inga lektioner utan dagen ägnades enbart åt att förbereda inför redovisningen imorgon då vi ska visa upp vårt lekrum. Uppgiften går ut på att alla basgrupper ska inreda ett varsitt rum, ett så kallat lekrum. Detta rum kan se ut på olika sätt och skulle ute i verksamheterna kunna användas till bland annat en uppstart av ett tema. Vi har valt att göra vårt rum lite läskigt, en resa ner i underjorden. Detta kommer bli kanon, dessutom kommer alla vi i gruppen vara pedagoger i roll. Det kommer bli riktigt roligt!


Målad av duktiga Emma! :)  (inte jag då utan vi brukar vara ett par stycken Emmor i varje klass). 


Kom hem från skolan tidigare än vanligt idag. Vi var riktigt duktiga! Det blev en enkel tomatsoppa till middag som jag bara kunde värma till. Jag tittade på damernas lagsprint under tiden och de var riktigt duktiga! Normalt sätt är jag inte mycket för sport, är inte så förtjust i vare sig fotboll eller ishockey. Men längskidor och sprint gillar jag att titta på. Och idag blev det silver för damerna, bra kört! :)

På tal om något helt annat så har jag gått runt och haft så förbannat ont i armen hela dagen. Jag vaknade tidigt imorse eller om det var mitt i natten, kommer inte riktigt ihåg. I alla fall så var hela armen som helt förstenad och när jag skulle räta ut den så gjorde det riktigt ont. Det har blivit lite bättre under dagen men det gör fortfarande ont. Jag tror att jag har legat på den under natten eller haft den vriden på något konstigt vis, det är antagligen därför som den gör ont. 

Nu ska jag fortsätta att plocka lite här hemma! 

Kram!



Kommentarer
Postat av: emma

Tack så mycket :) Hoppas din arm blir bättre till imrn, du behöver ju den när vi ska skrämmas haha Kram

2011-03-03 @ 19:42:32
URL: http://ilovelove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0