Oh sunny monday!

Idag blev det en heldag i skolan med både musik och bild. På musiken sjöng vi en hel del (lite olika stämmor osv) och så blev det lite gitarrspel. Jag måste verkligen öva mer på det för det låter inte alls så bra förtillfället. Tänkte jag skulle öva lite senare ikväll, efter Top model!
På bilden gjorde jag klart min bild på mitt lilla troll och sen skulle vi även göra en lerfigur av vårt alias/alterego.

Ganska lugn dag och sen blev det en ganska skojig hemresa på tåget med Cicci, Emma och Lisa. Haha, vi dog av skratt flera gånger om. Vi kom på ett sätt för en tågkonduktör att snabbare lyckas kolla av allas biljetter/tågkort och på så vis komma med i Guiness rekordbok. Haha, så kan det bli på en måndag då de flesta är trötta och sega. Då är humorn ibland ganska dålig.


Det blev en liten utställning för de som var klara med sin bild av leksaken. 
Den kommer såklart att fyllas på sen av oss andra som inte var helt klara med våra bilder.
Tycker alla var så duktiga!


Såhär såg det ut i fredags på pedagogiskt drama då vi fick pröva på olika sorters teaterformer, bl a skuggteater som ni ser här. Roligt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0