Onsdag!


Idag blev det en hyfsat kort dag med endast ett rörelse & lek pass där vi fick en del användbara tips på olika aktiviteter. Och det var väldigt roligt också, jag dog av skratt ett par gånger. Och smällde en ballong, vilken inte var något trevligt ljud - hjärtat tog ett hopp på minst 12 cm! (bara för att vara lite sådär exakt..)

Lite grupparbete blev det också, och det känns som om det här kan bli riktigt bra. Ser faktiskt fram emot nästa vecka då vi ska examineras i det. Uppdaterar mer om det nästa vecka! Dock ska vi även spela upp (gitarr) då, vilket kan gå lite hur som helst. Antingen så spelar jag väldigt bra (dock lite halvfalskt emellanåt..) eller så går det inte alls och jag tappar bort mig efter två ackord. Tack och lov att vi inte blir examinerade i det!

Och på tal om något helt annat, nu längtar jag till våren, eller ja.. mer vår än vad det är nu! Idag blåste jag nästa bort när jag väntade på stationen för att åka hem. Jag längtar efter den första sommarvärmen, blommiga klänningar, jeansshorts, sandaler, solglasögon, marknader, fotografering och långa promenader!

I brist på annat så roar jag mig med att titta på härliga klipp på Rudolf på youtube. Kanske man skulle ta och leta fram Sunes sommar eller Sunes jul och se någon dag. Rudolf är ju bäst!



Kommentarer
Postat av: IDA

HAHAH han är så bra. :'D "Pulkapappa" är oslagbart!

2011-03-31 @ 17:03:49
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0