Solskensväder!

Idag har det varit underbart fint väder hela dagen. Det verkar som att våren börjar komma, i alla fall lite grann.
Det blev en lugn dag, mötte upp Johanna för att gå på en utställning som var baserad på Elsa Beskows böcker. Den var väldigt fint gjord, dock hade jag önskat att den var lite större. Men jag kan garantera att jag hade tyckt om den när jag var liten :) Innan jag tog tåget hem så gick jag in en sväng på H&M och en fin sommarklänning följde minsann med mig hem. Jag kunde inte låta bli att köpa den, hade en del kvar på mitt presentkort så jag behövde bara lägga till ungefär 40 kr. Den kommer nog bli använd en del i sommar.


Det ser ut som att det är sent på eftermiddagen eller på kvällen men bilden är tagen på förmiddagen.












Fint mönster! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0