Söndagsmys!


Idag har jag umgåtts med en vän och hennes lilla dotter större delen av dagen. När jag kom hem till dem så gav vi oss ut på en lång promenad, stannade till vid en lekplats och sen raka vägen hem. Till fikat så gjorde vi skrabbelucker (eller skrabbelurer, den har många namn), riktigt gott var det! Och mumsig mat till middag blev det här hemma också, och sen avslutade vi med Solsidan. Perfekt!

Imorgon blir det skola. Givetvis så gick det inte att gå in på first class tidigare under dagen och nu såg jag att vi hade fått uppgifter som ska vara gjorda till imorgon. Men det får bli som det blir, hinner ju inte fixa det tills imorgon. Nu ska jag skriva ut texten till en barnsång som vi ska ta med oss imorgon, sen ska jag sova!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0