Torsdag

Det blev en ganska lång sovmorgon idag, ända till kvart i elva. Men jag behövde det, det blev lite sent igår. Jag hittade en blogg där en tjej skriver till sin mamma som hon miste i cancer för fyra år sedan. Den var så fin och full av känslor att jag inte kunde sluta läsa.

Idag är det inget speciellt bestämt mer än att jag ska röja upp lite här hemma. Tänkte jag skulle rensa lite inför sommaren så att jag får plats med lite nya sommarkläder, som det ser ut nu så är det ganska fullt i garderoben haha. Kanske blir att spela lite gitarr också, behöver ju träna på det inför uppspelningen som vi ska ha om ett tag. Nu börjar det går framåt så smått, jag kan byta ackord ganska bra nu. Men det gäller att träna så att jag inte tappar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0