-


Även idag är jag hemma för att ta det lugnt och hoppas på att den här förkylningen försvinner snart. Jag undrar vem jag egentligen fick den här förkylningen av? Personen måste i alla fall ha väldigt starka baciller.

Förresten, gissa vad som trillade ner i min brevlåda igår? Förlorad ängel av Becca Fitzpatrick, uppföljaren till Fallen ängel. Den kom ut på svenska i måndags och igår låg den då i min brevlåda :D Den första boken var enormt spännande och väldigt bra skriven så jag har sett fram emot den andra boken. Och jag blev inte besviken, även den här var väldigt spännande och beroendeframkallande. Eftersom det inte finns mycket annat att göra när man är sjuk så läste jag ut hela boken, på en dag haha. Svårt att låta bli när en bok är så bra! Dock slutade den med en riktig cliffhanger så nu får jag sitta och se fram emot nästa uppföljare!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0