Analys!


Just nu sitter jag och skriver på en sammanfattande analys som är det sista som ska göras den här terminen! Den ska vara klar idag för imorgon och på onsdag har vi examination. Då ska vi redovisa den kreativa delen av den här sista examination, det vill säga en portfolio som ska visa vad vi har lärt oss under den här terminen - vad estetik är för oss! Jag har redan gjort klart den så det känns skönt. Det blev inte alls vad jag hade tänkt mig från början utan jag ändrade det i sista stund. Men jag är nöjd och det är ju huvudsaken! :) Kan lägga upp ett par bilder här någon dag så får ni se vad jag gjorde.

Nu ska jag fortsätta att skriva den där analysen så att den blir klar någon gång!! Den ska vara på 3 sidor och jag har skrivit nästan 2 sidor. Inte alltför mycket kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0