It's like a drug

Idag var det en lång jobbdag som började kl 9 och slutade 16.30. Men det var roligt, även fast det var en ovanligt intensiv dag. Jag kom till en förskola (där jag själv har gått, roligt!), var där i drygt tre kvart innan rektorn kom in och frågade om jag kunde vara på en förskola som ligger precis intill istället för det var lite kaos där eftersom det var brist på personal. Så det var bara att springa över dit, som tur var så var jag och jobbade där för någon vecka sen så jag kände barnen någorlunda. Det är en väldigt mysig förskola också :)

Efter att jag kom hem så har jag bara tagit det lugnt, har varit så trött! Och så har jag ju tittat på Vampire diaries som har haft uppehåll i två veckor men nu äntligen är tillbaka igen. Jag kan inte beskriva med ord hur bra jag tycker att den serien är. De lyckas alltid avsluta varje avsnitt med en oväntad vändning som gör att man knappt kan vänta till nästa avsnitt. Herrejisses! Se den!

Men nu blir det i alla fall snart sängen för min del. Imorgon ska min syster konfirmeras, och det börjar redan klockan elva vilket innebär att jag måste stiga upp någorlunda tidigt.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0